♥ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ♥

⊙ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﷺ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ⊙

♥ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ♥

●ﺳﻮﺍﻝ ۔
 ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﺑﺪﻋﺖ ﻭ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺋﻤﮧ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﮐﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮯ۔

●ﺟﻮﺍﺏ۔
 ﻣﺎﮦ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﻟﻌﻤﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭﮦ ﺑﺎﺭﮦ ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﮐﻮ ﺑﺎﻟﺨﺼﻮﺹ ﺁﻗﺎﺋﮯ ﺩﻭ ﺟﮩﺎﮞ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﺑﺎﺳﻌﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﺭﮮ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﻭ ﻣﺴﺘﺤﺐ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔

●ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮨﻮﺍ :
 ( ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﻥ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﺅ ) ۔
 ( ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ، 5 )
 ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻟﻤﻔﺴﺮﯾﻦ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ( ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ) ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍﯾﺎﻡ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻭﮦ ﺩﻥ ﮨﯿﮟ۔ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺭﺏ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺎ ﻧﺰﻭﻝ ﮨﻮﺍ ﮨﻮ ۔ ( ﺍﻥ ﺍﯾﺎﻡ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺳﯿﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﻭ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮐﮯ ﺩﻥ ﮨﯿﮟ ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﯾﺎﺩ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﮯ ) ۔
( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺧﺰﺍﺋﻦ ﺍﻟﻌﺮﻓﺎﻥ )


●ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻋﻈﯿﻢ ﻧﻌﻤﺖ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺫﺍﺕ ﻣﻘﺪﺳﮧ ﮨﮯ ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮨﻮﺍ:
 ( ﺑﯿﺸﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺑﮍﺍ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﮨﻮﺍ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺭﺳﻮﻝ ﺑﮭﯿﺠﺎ ) ۔
 ( ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ، 164 )

●ﺁﻗﺎ ﻭ ﻣﻮﻟﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻋﻈﯿﻢ ﻧﻌﻤﺖ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻦ ﮐﮯ ﻣﻠﻨﮯ ﭘﺮ ﺭﺏ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﺧﻮﺷﯿﺎﮞ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﻮﺍ:
 ( ﺍﮮ ﺣﺒﯿﺐ ! ) ﺗﻢ ﻓﺮﻣﺎﺅ ( ﯾﮧ ) ﺍﻟﻠﮧ ﮨﯽ ﮐﮯ ﻓﻀﻞ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﮐﯽ ﺭﺣﻤﺖ ( ﺳﮯ ﮨﮯ ) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﺮﯾﮟ ، ﻭﮦ ( ﺧﻮ ﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ ) ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺐ ﺩﮬﻦ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ) ۔
 ( ﯾﻮﻧﺲ ، 58 )

●ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺎ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ:
 ( ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﺎ ﺧﻮﺏ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﺮﻭ ) ۔ 
( ﺍﻟﻀﺤﯽ 11 ، ﮐﻨﺰ ﺍﻻﯾﻤﺎﻥ )

■ﺧﻼﺻﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﺩﻥ ﯾﺎ ﺩ ﺩﻻﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺖ ﻋﻈﻤﯽ ﮐﺎ ﭼﺮﭼﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﻌﻤﺖ ﮐﮯ ﻣﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺑﮭﯽ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﺳﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﺫﮐﺮ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﺑﮭﯽ۔

ﺳﻮﺭﮦ ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﺖ ( 81 ) ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮐﯿﺠﯿﮯ ۔ ﺭﺏ ﺫﻭﺍﻟﺠﻼﻝ ﻧﮯ ﮐﻢ ﻭ ﺑﯿﺶ ﺍﯾﮏ ﻻﮐﮫ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐ ﻟﺒﯿﺐ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺁﻣﺪ ﺍﻭﺭ ﻓﻀﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ۔ ﮔﻮﯾﺎ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﯽ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﺗﮭﯽ ﺟﺴﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﺤﻔﻞ ﮐﮯ ﺷﺮﮐﺎﺀ ﺻﺮﻑ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺗﮭﮯ ۔ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺁﻭﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻓﻀﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺁﯾﺎﺕ ﮐﺮﯾﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ۔

●ﺭﺳﻮﻝ ﻣﻌﻈﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﭼﻨﺪ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮯ۔
● ﺁﻗﺎ ﻭ ﻣﻮﻟﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺧﻮﺩ ﻣﺴﺠﺪ ﻧﺒﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺒﺮ ﺷﺮﯾﻒ ﭘﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺫﮐﺮ ﻭﻻﺩﺕ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔ 
( ﺟﺎﻣﻊ ﺗﺮﻣﺬﯼ ﺝ 2 ﺹ 201 )

 ﺁﭖ ﻧﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﺴﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻨﺒﺮ ﭘﺮ ﭼﺎﺩﺭ ﺑﭽﮭﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻨﺒﺮ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﻧﻌﺖ ﺷﺮﯾﻒ ﭘﮍﮬﯽ، ﭘﮭﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ( ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺝ 1 ﺹ 65 ) 

ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻏﺰﻭﮦ ﺗﺒﻮﮎ ﺳﮯ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﭘﺮ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺫﮐﺮ ﻣﯿﻼﺩ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﺍﺷﻌﺎﺭ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﮯ -
( ﺍﺳﺪ ﺍﻟﻐﺎﺑﮧ ﺝ 2 ﺹ 129 )

ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﻌﺐ ﺑﻦ ﺯﺑﯿﺮ ، ﺳﻮﺍﺩ ﺑﻦ ﻗﺎﺭﺏ ، ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺭﻭﺍﺣﮧ ، ﮐﻌﺐ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ( ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻢ ) ﮐﯽ ﻧﻌﺘﯿﮟ ﮐﺘﺐ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻭ ﺳﯿﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﺟﺎﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ ۔ ﺑﻌﺾ ﻟﻮﮒ ﯾﮧ ﻭﺳﻮﺳﮧ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺩﻭ ﻋﯿﺪﯾﮟ ﮨﯿﮟ ﻟﮩﺬﺍ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﻋﯿﺪ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ۔ ( ﻣﻌﺎﺫ ﺍ ﻟﻠﮧ ) ﺍﺱ ﻧﻈﺮﯾﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﺩﻟﯿﻞ ﻟﯿﺠﺌﮯ ۔
 ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮨﮯ:
 ( ﻋﯿﺴﯽٰ ﺑﻦ ﻣﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ، ﺍﮮ ﺍﻟﻠﮧ ! ﺍﮮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺭﺏ ! ﮨﻢ ﭘﺮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ( ﮐﮭﺎﻧﮯ ﮐﺎ ) ﺧﻮﺍﻥ ﺍﺗﺎﺭ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻟﯿﮯ ﻋﯿﺪ ﮨﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﮔﻠﻮﮞ ﭘﭽﮭﻠﻮﮞ ﮐﯽ ) ۔
 ( ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ ، 114 ، ﮐﻨﺰﺍﻻﯾﻤﺎﻥ )

ﺻﺪﺭ ﺍﻻﻓﺎﺿﻞ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ( ﯾﻌﻨﯽ ﮨﻢ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﺰﻭﻝ ﮐﮯ ﺩﻥ ﮐﻮ ﻋﯿﺪ ﺑﻨﺎﺋﯿﮟ ، ﺍﺳﮑﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﮐﺮﯾﮟ ، ﺧﻮﺷﯿﺎﮞ ﻣﻨﺎﺋﯿﮟ ، ﺗﯿﺮﯼ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮐﺮﯾﮟ ، ﺷﮑﺮ ﺑﺠﺎ ﻻ ﺋﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﺍ ﮐﮧ ﺟﺲ ﺭﻭﺯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﺧﺎﺹ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮ ۔ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﻮ ﻋﯿﺪ ﺑﻨﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺷﯿﺎﮞ ﺑﻨﺎﻧﺎ ، ﻋﺒﺎﺩﺗﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺷﮑﺮ ﺑﺠﺎ ﻻﻧﺎ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﭽﮫ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﯿﺪ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﺁﻭﺭﯼ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﯽ ﻋﻈﯿﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺣﻤﺖ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻋﯿﺪ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻼﺩ ﺷﺮﯾﻒ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺷﮑﺮ ﺍﻟﮩﯽ ﺑﺠﺎ ﻻﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻓﺮﺡ ﺍﻭﺭ ﺳﺮﻭﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﻣﺴﺘﺤﺴﻦ ﻭ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﻘﺒﻮﻝ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ ) ۔ 
( ﺗﻔﺴﯿﺮ ﺧﺰﺍﺋﻦ ﺍﻟﻌﺮﻓﺎﻥ ) ۔

ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﻧﮯ ﺁﯾﺖ ( ﺍﻟﯿﻮﻡ ﺍﮐﻤﻠﺖ ﻟﮑﻢ ﺩﯾﻨﮑﻢ ) ﺗﻼﻭﺕ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﯾﮩﻮﺩ ﯼ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ، ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﮨﻢ ﭘﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺩﻥ ﮐﻮ ﻋﯿﺪ ﻣﻨﺎﺗﮯ۔ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ، ﯾﮧ ﺁﯾﺖ ﺟﺲ ﺩﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﺱ ﺩﻥ ﺩﻭ ﻋﯿﺪﯾﮟ ﺗﮭﯿﮟ، ﻋﯿﺪ ﺟﻤﻌﮧ ﺍﻭﺭ ﻋﯿﺪ ﻋﺮﻓﮧ۔ ( ﺗﺮﻣﺬﯼ ) ﭘﺲ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﺟﺲ ﺩﻥ ﮐﻮﺋﯽ ﺧﺎﺹ ﻧﻌﻤﺖ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮ ﺍﺱ ﺩﻥ ﻋﯿﺪ ﻣﻨﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﺰ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﻣﻘﺮﺏ ﻧﺒﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﯽٰ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﮨﮯ۔ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﻋﯿﺪ ﺍﻟﻔﻄﺮ ﺍﻭﺭ ﻋﯿﺪ ﺍﻻﺿﺤﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﮨﯽ ﮐﮯ ﺻﺪﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺁﭖ ﮐﺎ ﯾﻮﻡ ﻣﯿﻼﺩ ﺑﺪﺭﺟﮧ ﺍﻭﻟﯽ ﻋﯿﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﭘﺎﯾﺎ۔

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﭘﮧ ﮨﻮﮞ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻋﯿﺪﯾﮟ
ﮐﮧ ﺍﺳﯽ ﻋﯿﺪ ﮐﺎ ﺻﺪﻗﮧ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﯼ ﻋﯿﺪﯾﮟ

ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺤﻖ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻗﺪﺱ ﺳﺮﮦ ﺍﮐﺎﺑﺮ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺷﺐ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻔﻄﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﺳﮯ ﺍﻓﻀﻞ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﮩﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﭘﺎﺋﯽ ﺗﻮ ﺟﺲ ﺷﺐ ﻣﯿﮟ ﺻﺎﺣﺐ ﻗﺮﺁﻥ ﺁﯾﺎ ﻭﮦ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﺳﮯ ﺍﻓﻀﻞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﯽ؟ ( ﻣﺎﺛﺒﺖ ﺑﺎﻟﺴﺘﮧ )

ﺟﺲ ﺳﮩﺎﻧﯽ ﮔﮭﮍﯼ ﭼﻤﮑﺎ ﻃﯿﺒﮧ ﮐﺎ ﭼﺎﻧﺪ
ﺍﺱ ﺩﻝ ﺍﻓﺮﻭﺯ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﮧ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﺳﻼﻡ

ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺟﻠﺪ ﺩﻭﻡ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﮐﮯ ﻣﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺒﺎﺱ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺥ - ﻭﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺑﺮﯼ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﻮﭼﮭﺎ ، ﻣﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺗﯿﺮﺍ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﻝ ﺭﮨﺎ؟ ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ، ﺗﻢ ﺳﮯ ﺟﺪﺍ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﺎﺋﯽ ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﻮﮌﺍ ﺳﺎ ﺳﯿﺮﺍﺏ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻣﺤﻤﺪ ( ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ) ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻟﻮﻧﮉﯼ ﺛﻮﯾﺒﮧ ﮐﻮ ﺁﺯﺍﺩ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺟﺰﺭﯼ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺑﻮ ﻟﮩﺐ ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺎﻓﺮ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﺎ ﻝ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﺬﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ۔ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﺍ ﺱ ﮐﯽ ﻣﺬﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ ﺗﻮ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻮﻣﻦ ﺍﻣﺘﯽ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺣﺎﻝ ﮨﻮﮔﺎ ۔ ﺟﻮ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﻣﺎﻝ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﻗﺴﻢ ﮨﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﻋﻤﺮ ﮐﯽ ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﺰﺍ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻓﻀﻞ ﻭ ﮐﺮﻡ ﺳﮯ ﺟﻨﺖ ﻧﻌﯿﻢ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺥ - ﻝ ﻓﺮﻣﺎﺩﮮ ۔ 
( ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﺪﻧﯿﮧ ﺝ 1 ﺹ 27 ، ﻣﻄﺒﻮﻋﮧ ﻣﺼﺮ )

ﺍﺏ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺟﺎﺋﺰﮦ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺧﺎﻟﻖ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯿﺴﮯ ﻣﻨﺎﯾﺎ؟ ﺳﯿﺮﺕ ﺣﻠﺒﯿﮧ ﺝ 1 ﺹ 78 ﺍﻭﺭ ﺧﺼﺎﺋﺺ ﮐﺒﺮﯼ ﺝ 1 ﺹ 47 ﭘﺮ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ ( ﺟﺲ ﺳﺎﻝ ﻧﻮﺭ ﻣﺼﻄﻔﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻣﻨﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﻮ ﻭﺩﯾﻌﺖ ﮨﻮﺍ ﻭﮦ ﺳﺎﻝ ﻓﺘﺢ ﻭ ﻧﺼﺮﺕ ، ﺗﺮ ﻭ ﺗﺎﺯﮔﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﺳﺎﻝ ﮐﮩﻼﯾﺎ۔ ﺍﮨﻞ ﻗﺮﯾﺶ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﻣﻌﺎﺷﯽ ﺑﺪ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﻗﺤﻂ ﺳﺎﻟﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﺗﮭﮯ ۔ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﯽ ﺑﺮﮐﺖ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺳﺎﻝ ﺭﺏ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﻭﯾﺮﺍﻥ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﻮ ﺷﺎﺩﺍﺑﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﺮﯾﺎﻟﯽ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ، ﺳﻮﮐﮭﮯ ﺩﺭﺧﺖ ﭘﮭﻠﻮﮞ ﺳﮯ ﻟﺪﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮨﻞ ﻗﺮﯾﺶ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮨﻮﮔﺌﮯ ) ۔ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﺍﺳﯽ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﺳﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﻣﺼﻄﻔﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﻮﺳﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺳﺘﻄﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﮭﺎﻧﮯ، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﻞ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺷﻤﻊ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﮐﮯ ﭘﺮﻭﺍﻧﮯ ﭼﺮﺍﻏﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮨﯿﮟ۔ ﺁﻗﺎ ﻭ ﻣﻮﻟﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﮨﮯ ، ( ﻣﯿﺮﯼ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﻣﺎﺟﺪﮦ ﻧﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﻮﺭ ﻧﮑﻼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺷﺎﻡ ﮐﮯ ﻣﺤﻼﺕ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﮔﺌﮯ -
 ( ﻣﺸﮑﻮﮦ )

ﺣﻀﺮﺕ ﺁﻣﻨﮧ ( ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ، ( ﺟﺐ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﻮﺭ ﻧﮑﻼ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻣﺸﺮﻕ ﺳﮯ ﻣﻐﺮﺏ ﺗﮏ ﺳﺎﺭﯼ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﮔﺌﯽ ) ۔ 
( ﻃﺒﻘﺎﺏ ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ ﺝ 1 ﺹ 102 ، ﺳﯿﺮﺕ ﺟﻠﺴﮧ ﺝ 1 ﺹ 91 )


ﮨﻢ ﺗﻮ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﺍ ﻭﺭ ﻣﺴﺎﺟﺪ ﭘﺮ ﭼﺮﺍﻏﺎﮞ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺧﺎﻟﻖ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻧﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﺳﺎﺭﯼ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﭼﺮﺍﻏﺎﮞ ﮐﯿﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﺘﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻓﺎﻧﻮﺱ ﺍﻭﺭ ﻗﻤﻘﻤﮯ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮐﺮﺩﯾﺎ ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﺍﻟﻌﺎﺹ ( ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ) ﮐﯽ ﻭﺍﻟﺪﮦ ﻓﺮﻣﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ، ( ﺟﺐ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮨﻮﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺗﮭﯽ ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﻧﻮﺭ ﺳﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﮨﻮﮔﯿﺎ ۔ ﺍﻭﺭ ﺳﺘﺎﺭﮮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺍﺗﻨﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺁﮔﺌﮯ ﮐﮧ ﻣﺠﮭﮯ ﯾﮧ ﮔﻤﺎﻥ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﺠﮫ ﭘﺮ ﮔﺮ ﻧﮧ ﭘﮍﯾﮟ ) ۔ 
( ﺳﯿﺮﺕ ﺣﻠﺒﯿﮧ ﺝ 1 ﺹ 94 ، ﺧﺼﺎﺋﺺ ﮐﺒﺮﯼ ﺝ 1 ﺹ 40 ، ﺯﺭﻗﺎﻧﯽ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻤﻮﺍﮨﺐ 1 ﺹ 114 )


ﺳﯿﺪﺗﻨﺎ ﺁﻣﻨﮧ ( ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ، ( ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﺟﮭﻨﺪﮮ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﮯ ، ﺍﯾﮏ ﻣﺸﺮﻕ ﻣﯿﮟ ﮔﺎﮌﺍ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻣﻐﺮﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﺍ ﺟﮭﻨﮉﺍ ﺧﺎﻧﮧ ﮐﻌﺒﮧ ﮐﯽ ﭼﮭﺖ ﭘﺮ ﻟﮩﺮﺍﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ) ۔ ( ﺳﯿﺮﺕ ﺣﻠﺒﯿﮧ ﺝ 1 ﺹ 109 ) ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ( ﺍﻟﻮ ﻓﺎﺑﺎ ﺣﻮﺍﻝ ﻣﺼﻄﻔﮯ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ) ﻣﮯﮞ ﻣﺤﺪﺙ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺟﮭﻨﮉﮮ ﻟﮕﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﺑﮭﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﺋﯽ۔

ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺟﻠﻮﺱ ﺑﮭﯽ ﻧﮑﺎﻻ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﻌﺮﺋﮧ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﭘﺎﮎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺁﻗﺎ ﻭ ﻣﻮﻟﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮨﺠﺮﺕ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻃﯿﺒﮧ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﮨﻠﯿﺎﻥ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻧﮯ ﺟﻠﻮﺱ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﯿﺎ۔ ﺣﺪﯾﺚ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺮﺩ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺗﯿﮟ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﭼﮭﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﭼﺮﮪ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﮯ ﺍﻭﺭ ﺧﺪﺍﻡ ﮔﻠﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﯿﻞ ﮔﺌﮯ، ﯾﮧ ﺳﺐ ﺑﺎ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ، ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ، ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ۔ ( ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ) ۔
 ( ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ﺟﻠﺪ ﺩﻭﻡ ﺑﺎﺏ ﺍﻟﮭﺠﺮﮦ )


⊙ ﺟﺸﻦ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼ ﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺷﺮﻋﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﭼﻨﺪ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺣﻮﺍﻟﮧ ﺟﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﻣﺖ ﮨﯿﮟ ۔ ﺟﻦ ﺳﮯ ﺛﺎ ﺑﺖ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﮐﮧ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ ۔


♥ﻣﺤﺪﺙ ﺍﺑﻦ ﺟﻮﺯﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ( ﻣﺘﻮﻓﯽ 597 ﮪ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ( ﻣﮑﮧ ﻣﮑﺮﻣﮧ ، ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻃﯿﺒﮧ ، ﯾﻤﻦ ، ﻣﺼﺮ، ﺷﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﺎﻟﻢ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﻟﻮﮒ ﻣﺸﺮﻕ ﺳﮯ ﻣﻐﺮﺏ ﺗﮏ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﺑﺎﺳﻌﺎﺩﺕ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﭼﻠﮯ ﺁﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﮨﺘﻤﺎﻡ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﮐﮯ ﺗﺬﮐﺮﮮ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻥ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﺍﺟﺮ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﻭﺭ ﺑﮍﯼ ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﮐﺎﻣﯿﺎﺑﯽ ﭘﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ) ۔ 
( ﺍﻟﻤﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﻮﯼ ﺹ 58 )


♥ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﺷﺎﻓﻌﯽ ( ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ) ۔ ( ﻡ 852 ﮪ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ( ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﯿﻼﺩ ﻭ ﺍﺫﮐﺎﺭ ﺍﮐﺜﺮ ﺧﯿﺮ ﮨﯽ ﭘﺮ ﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺻﺪﻗﺎﺕ ﺫﮐﺮ ﺍﻟﮩﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻧﺒﻮﯼ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﻭﺩ ﻭ ﺳﻼﻡ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ) ۔
 ( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺣﺪﯾﺜﯿﮧ ﺹ 129 )


♥ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻼﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺳﯿﻮﻃﯽ ( ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ) ۔ ( ﻡ 911 ﮪ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ( ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺟﺘﻤﺎﻉ ﺗﻼﻭﺕ ﻗﺮﺁﻥ ، ﺣﯿﺎﺕ ﻃﯿﺒﮧ ﮐﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻋﻼﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺍﻥ ﺑﺪﻋﺎﺕ ﺣﺴﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ ۔ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﻠﺘﺎ ﮨﮯ ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻭﻻﺩﺕ ﭘﺮ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﺎ ﺍ ﻇﮩﺎ ﺭ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ) ۔
 ( ﺣﺴﻦ ﺍﻟﻤﻘﺼﺪ ﻓﯽ ﻋﻤﻞ ﺍﻟﻤﻮﻟﺪﻧﯽ ﺍﻟﮩﺎﻭﯼ ﻟﻠﻔﺘﺎﻭﯼ ﺝ 1 ﺹ 189 )


♥ﺍﻣﺎﻡ ﻗﺴﻄﻼﻧﯽ ﺷﺎﺭﺡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ( ﻡ 923 ﮪ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ( ﺭﺑﯿﻊ ﺍﻻﻭﻝ ﻣﯿﮟ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﮨﻞ ﺍﺳﻼﻡ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﺤﻔﻞ ﻣﯿﻼﺩﮐﯽ ﯾﮧ ﺑﺮﮐﺖ ﻣﺠﺮﺏ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺳﺎﺭﺍ ﺳﺎﻝ ﺍﻣﻦ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﮨﺮ ﻣﺮﺍﺩ ﺟﻠﺪ ﭘﻮﺭﯼ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﭘﺮ ﺭﺣﻤﺘﯿﮟ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﺎﮦ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﻋﯿﺪ ﺑﻨﺎ ﮐﺮ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﭘﺮ ﺷﺪﺕ ﮐﯽ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺽ ﻭ ﻋﻨﺎﺩ ﮨﮯ ) ۔ 
( ﻣﻮﺍﮨﺐ ﺍﻟﺪﻧﯿﮧ ﺝ 1 ﺹ 27 )


♥ﺷﺎﮦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ( ﻭﺍﻟﺪ ﺷﺎﮦ ﻭﻟﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﺤﺪﺙ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ، ﻡ 1176 ﮪ ) ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﻼﺩ ﺷﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﺎﻧﺎ ﭘﮑﻮﺍ ﮐﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﮐﮭﻼﯾﺎ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﺍﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﻗﺤﻂ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺑﮭﻨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﭼﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻮﺍ ﮐﭽﮫ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍ ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻭﮨﯽ ﭼﻨﮯ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮ ﺩﯾﮯ ۔ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺁﻗﺎ ﻭ ﻣﻮﻟﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺳﮯ ﻣﺸﺮﻑ ﮨﻮ ﺍﺗﻮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮨﯽ ﺑﮭﻨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﭼﻨﮯ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﺑﯿﺤﺪ ﺧﻮﺵ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺮﻭﺭ ﮨﯿﮟ۔
 ( ﺍﻟﺪﺍﺭ ﺍﻟﺜﻤﯿﻦ ﺹ 8 )


ﺍﻥ ﺩﻻﺋﻞ ﻭ ﺑﺮﺍﮨﯿﻦ ﺳﮯ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﻼ ﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺤﺎﻓﻞ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻼﺩ ﮐﺎ ﺟﺸﻦ ﻣﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺑﺪﻋﺖ ﻭ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﮩﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺧﻮﺩ ﺑﺪﻋﺘﯽ ﻭ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﮨﯿﮟ۔

No comments:

Post a Comment

سیدنا ابوھریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے۔
لوگوں سے اپنے لۓ کثرت سے احپھی دعائیں کروایا کرو۔ بندہ نہیں جانتا کہ کس کی دعا اس کے حق میں قبول کی جاۓ۔ یا کس کی دعا کی وجہ سے اس پر رحم کیا جاۓ۔
کنزالعمال، (3188)
●موطا امام مالک●

نوٹ: اگر آپ کے پاس اس سلسلہ کا مستند مواد یا کتاب pdf فائل کی شکل میں موجود ہوں تو ہم کوبھیج کرقرآن  کریم کی آیت: 

(تَعَاوَنُوْا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى )
(مومنوں کی صفات میں سے ایک صفت یہ ہے کہ وہ) بھلائی  اور پرہیزگاری  کے کاموں میں ایک دوسرے کی مدد کرتے ہیں کا مصداق بنیں،اگر انتظامیہ مناسب خیال کرے تو ان شاءاللہ تعالی اس کو سائٹ پر ڈالا جائےگا۔ 

★=====★

♥کآپ کی دعاؤں کا طالب♥


⊙ جزاكم الله کل خير واحسن جزاء فی الدنيا والاخرة⊙